تولید محتوا متنی

تولید محتوا تنها راه ارتباطی افراد برای انجام کارهای گوناگون می باشد. با نیم نگاهی به انسان های نخستین متوجه خواهید شد، افراد از ابتدای بشریت تا به امروز محتواهای گوناگونی را برای ارتباط گرفتن با یکدیگر تولید می کردند. اما تولید محتوا با روی کار آمدن عصر جدید و اینترنت صورت های تازه ای را به خود دید. یکی از این روش ها تولید محتوا متنی است. ما در این مطلب تولید محتوا متنی را از زوایای مختلف مورد بررسی قرار داده این، برای درک بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید. سفر با ما در این مطلب سفری جذاب و شیرینی برایتان خواهد بود.

محتوای متنی آسان ترین راه ارتباط با مخاطب

محتوای متنی آسان ترین راه برای ارتباط گرفتن با مخاطبین می باشد. نمونه محتوای متنی که از گذشته تا به امروز با افراد گوناگون بوده و در این بازه زمانی صورت تازه ای به خود گرفته، نامه نویسی است. نامه ها خاطرات شیرین و جالبی را برای پدران و مادران ما رقم زده اند. اما با پیشرفت تکنولوژی نامه نویسی و تولید محتوا متنی صورت تازه ای به خود گرفته، که به اصطلاح به آن چَت کردن یا گفتگو در فضای مجازی گفته می شود. شاید جالب باشد بدانید، شما در حال حاضر یک محتوای متنی را مطالعه می کنید که این نوشته توسط من تولید شده است.

 تولید محتوای متنی هسته اصلی استراتژی شغل ها

هر شغلی را در اطرافتان مشاهده می کنید، نیاز به تولید محتوا متنی دارد. معلمان، نویسندگان، طراحان سایت و بسیاری از مشاغل دیگر تحت تاثیر ایجاد محتوا هستند. اما مهم ترین نوع محتوا متنی در سایت ها و شبکه های مجازی مانند اینستاگرام و توییتر رخ می دهد. با وجو سایت ها و شبکه های مجازی بسیاری از شغل ها تغییر کاربری داده اند و از صورت فیزیکی به مجازی تغییر شکل داده اند. روش های بسیار زیادی برای ارائه محصول و بازاریابی در این صنعت های تغییر شکل یافته وجود دارد؛ اما تولید محتوای متنی تنها گزینه ایست که در بین تمامی بازاریابی ها و مراحل فروش مشترک می باشد. تولید محتوای متنی هسته اصلی استراتژی شغل ها محسوب می شود.

 

از فهم تا فروش با تولید محتوا متنی

آیا می خواهید یک کمپین تبلیغاتی را اجرا کنید؟ نمره سئو و رتبه گوگل خود را افزایش دهید؟ آیا از رسانه های اجتماعی استفاده می کنید؟ بنابراین هیچ راهی در اطراف شما وجود ندارد. شما باید محتوای با کیفیت و مناسب را در حیطه کاری خود تولید کنید. ما به شما برای تولید محتوای متنی تیم تخصصی ویرا محتوا را پیشنهاد می نماییم.

سایت ویرا محتوا با گردآوری جوانان برومند و متخصص در زمینه های مختلف تولید محتوا، سعی داشته تولید محتوا تخصصی را به بهترین شکل اجرا نماید. سایت ویرا محتوا علاوه بر تشکیل تیم در حوزه های مختلف برای تولید محتوای متنی، جوانان برومند و متخصص زیادی در زمینه های تولید محتوا صوتی (تولید پادکست)، تولید محتوا ویدیویی، تولید محتوا گرافیکی مانند اینفوگرافیک و موشن گرافیک،روزنامه نگاری و خبرنگاری را گرد هم آورده است. داشتن همه مهارت های بیان شده در یک تیم، امتیازی ویژه است. خدمات تولید محتوای ما می توانند شما را به سرعت از مفهوم به فروش برسانند.

تولید محتوا متنی چیست؟

در جای جای دنیا تعاریف گوناگونی از تولید محتوا وجود دارد. اما به راستی تولید محتوا متنی دقیقا چیست؟ چه کاربردهایی می تواند برای هر شرکت یا فرد داشته باشد؟ اگر می خواهید در این باره به سوالات خود پاسخ دهید، در ادامه با ما همراه شوید.

همانطور که گفته شد، تولید محتوای متنی دقیقا شکلی شبیه به همین نوشته دارد و در خود پیامها و اطلاع رسانی های مختلفی را به مخاطب می رساند. شاید این جمله به گوشتان آشنا باشد، “محتوا پادشاه است”. چرا با وجود عناصر مختلف در سایت ها و شبکه های اجتماعی مختلف بزرگان بازاریابی و کسب و کارهای مختلف می گویند: محتوا پادشاه است؟ محتوا پادشاه است چون فقط با تولید محتوا است که می توانید ارتباط درستی با مشتری برقرار کنید. آسان ترین و ارزان ترین راه ارتباطی در محتواهای مختلف محتوای متنی است. تولید محتوای متنی علاوه بر اطلاع رسانی و آگاهی های گوناگون که در اختیار مخاطب قرار می دهد، بسیار مقرون به صرفه می باشد. هزینه تولید محتوا در بخش متنی کمتر از سایر بخش ها مانند تولید پادکست و تولیدات گرافیکی است.

تولید محتوا فقط تولید محتوای متنی نیست!

وقتی صحبت از تولید محتوا می شود اولین گزینه ای که به ذهن هر انسانی خطور می کند، تولید محتوا متنی است. این تصور چندان درست نیست چرا که تولید محتوا بخش ها و قسمت های مختلفی دارد که یکی از آنها تولید محتوای متنی است. تولید محتوای صوتی (تولید پادکست) و تولید محتوا گرافیکی از دیگر اشکال تولید محتوا به شمار می روند که تاثیر بسیار زیادی بر مخاطب دارند و کمتر کسی با آنها آشنایی دارد.

انواع محتوای متنی در بازاریابی محتوایی

  • مقالات وبلاگ و سایت 
  • ایمیل و خبرنامه
  • پیامک
  • محتوای شبکه‌های اجتماعی گوناگون 
  • گزارش 
  • مقاله‌های تحلیلی و پژوهشی 
  • ترجمه 
  • رپرتاژ

هر کدام از این انواع محتوای متنی در پلتفرم‌های خاص خود باید به نمایش دربیاید. در نگارش و تولید هر یک از این انواع محتوا باید ویژگی‌ها، امکانات و محدودیت‌های هر پلتفرم در نظر گرفته شود. این بررسی‌ها در مرحله تدوین استراتژی بازاریابی محتوا انجام می‌شود

تولید محتوای متنی یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در افزایش رتبه در موتور جست و جو گر گوگل و افزایش ترافیک وبسایت است. تولید محتوای متنی به عنوان یک مهارت فنی و نگارشی نیازمند تجربه و شناختی بالا در فضای رقابت آنلاین است. تیم شرکت پردازشگر سریر پارس با ارائه خدمات تولید محتوای متنی در تلاش است تا این دغدغه ی صاحبان مشاغل را برطرف نموده و با کاهش هزینه و افزایش کیفیت محتوا وظیفه خود را در توسعه بازار کسب و کار ها به درستی پیاده سازی نماید.